ضمانت بازپرداخت وجه تجهیزات تستی

ضمانت بازپرداخت وجه تجهیزات Peplink / Pepwave
در صورت درخواست مشتریان محترم، شرکت نتسا می تواند تجهیزات مورد نیاز را جهت یک دوره ۳۰ روزه به صورت آزمایشی در اختیار آنان قرار دهد. در این حالت مشتریان می توانند تجهیزات را با عقد یک قرارداد ضمانت باز پرداخت وجه با شرایط زیر خریداری نموده و در صورت عدم نیاز به تجهیزات در پایان دوره ۳۰ روزه آن را مسترد نمایند:


شرایط تمدید ضمانتنامه تجهیزات Peplink / Pepwave

احتراماً به اطلاع میرساند امکان تمدید دوره وارانتی کلیه تجهیزات Peplink و Pepwave به دو روش و با شرایط زیر قابل انجام میباشد.

1.    خرید Extended Warranty :
چنانچه دوره وارانتی دستگاه هنوز پایان نیافته باشد ، میتوانید با خرید Extended Warranty دوره گارانتی استاندارد دستگاه را تمدید نمایید. تمدید وارانتی تجهیزات به دو صورت 1 ساله و 2 ساله قابل انجام میباشد. همچنین شرایط پشتیبانی تجهیزات در دوره وارانتی استاندارد به شرح زیر میباشد :
•    پشتیبانی ایمیل در روزها و ساعات اداری
•    پشتیبانی تلفنی به مدت 90 روز
•    یکسال یا دو سال Update نرم افزار رایگان
•    وارانتی تعویض استاندارد

2.    خرید Smart Care یک ساله یا سه ساله ( فقط تجهیزات Peplink  ) :
چنانچه دوره وارانتی دستگاه به پایان رسیده باشد ، میتوانید با خرید Smart Care دوره وارانتی دستگاه را بصورت یکساله و یا سه ساله تمدید نمایید. همچنین شرایط پشتیبانی تجهیزات در دوره وارانتی Smart Care به شرح زیر میباشد :
•    پشتیبانی ایمیل بصورت 24 ساعته و 7 روز در هفته
•    پشتیبانی تلفنی به مدت یکسال یا سه سال
•    یکسال یا سه سال  Update نرم افزار رایگان
•    وارانتی تعویض Advance ( ارائه دستگاه جایگزین در کمتر از 24 ساعت )

در صورت بروز هرنوع مشکل سخت افزاری ، چنانچه دوره وارانتی دستگاه به اتمام رسیده باشد ، تعویض دستگاه معیوب با پرداخت 70 درصد قیمت روز آن مدل امکان پذیر میباشد.

خواهشمند است جهت درخواست اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات اضافه شده به Firmware تجهیزات ، اطلاعات مربوط به Hardware Revision و Firmware دستگاه را به آدرس Support@netssa.net ارسال نمایید.
جهت مشاهده این اطلاعات به کنسول مدیریتی دستگاه مراجعه نموده و وارد قسمت Status > Device شوید.



ضمانت بازپرداخت وجه تجهیزات تستی

۱.    شرکت نتسا در دوره تست ۳۰ روزه دستگاه موظف به ارائه پشتیبانی و آموزشات مورد نیاز مشتری جهت راه اندازی دستگاه خواهد بود. این پشتیبانی بصورت تلفنی ، از طریق پست الکترونیک و یا ابزارهای دسترسی راه دور (Remote Access) خواهد بود.
۲.    تحویل کالا ، مرجوعی کالا و تحویل چک بازپرداخت وجه در محل دفتر شرکت نگرش تحلیل سیستمها بوده و تمامی هزینه های احتمالی بیمه ، ارسال کالا و مرجوعی کالا بر عهده مشتری خواهد بود.
۳.    دستگاه مرجوعی میبایست با همان شرایط تحویل داده شده ، در بسته بندی اصلی ، بهمراه کلیه متعلقات ، بصورت کاملاً سالم ، بدون هرگونه خط و خش ، شکستگی ، ضرب دیدگی و آب خوردگی تحویل داده شود.
۴.    در خصوص تجهیزات Rack Mount مشتری تا پایان دوره تست ۳۰ روزه مجاز به نصب تجهیزات داخل Rack نخواهد بود.
۵.    شرکت نگرش تحلیل سیستمها موظف است پس از تحویل دستگاه مرجوعی طی ۱۴ روز چک بازپرداخت وجه مشتری را آماده و در محل این شرکت به نماینده مشتری تحویل نماید.
۶.    شرکت نگرش تحلیل سیستمها بمنظور جبران هزینه های بسته بندی مجدد ، ورود و خروج کالا از انبار و ارائه پشتیبانی و آموزش طی زمان ۳۰ روزه تست ، ۵ درصد از مبلغ کل دستگاه را کسر و مابقی را بهمراه مبلغ مالیات بر ارزش افزوده مسترد خواهد نمود.


سوالات متداول

فرم ارسال سوال

* نام و نام خانوادگی:
* پست الکترونیک:
* متن سوال:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: